După Rapid, o altă echipă din Superligă îşi propune să îşi schimbe numele stadionului. László Diószegi este în căutare de soluţii pentru a mări bugetul echipei în sezonul următor după ce OTP Bank a încheiat colaborarea cu gruparea din Sfântu Gheorghe.
Diószegi a declarat pentru Orange Sport că va încerca să vândă numele stadionului înainte de startul sezonului viitor, pe modelul cluburilor de top din străinătate. În ultimii ani, Wolfsburg, Borussia Dortmund, Juventus, sau Galatasaray au vândut numele stadioanelor pe care îşi dispută meciurile de pe teren propriu, pentru a mări veniturile.
După spusele lui Dioszegi, Sepsi OSK va încerca să găsească un sponsor care să cumpere numele arenei de 8.400 de locuri, pentru a-şi asigura bugetul pentru stagiunea viitoare. László Diószegi a precizat însă foarte clar că nu va fi de acord ca o casă de pariuri să se implice în acest demers.
„Nu e aşa de uşor, mai vine un sponsor cu 5.000 de euro, cu 10.000 de euro, dar eu cred că putem rezista până în vară fără niciun fel de problemă, iar din vară încercăm altă strategie. Poate reuşim să vindem numele stadionului şi nu ar mai fi nicio problemă pentru sezonul următor”, a spus acesta.
Stadionul Sepsi OSK a fost deschis în 2019 şi a costat 25 de milioane de euro. Investiția a fost finanțată de Guvernul Ungariei.
Următorul meci al lui Sepsi OSK este cu Universitatea Craiova, duminică, 4 februarie, de la 15:00.