spot_img
spot_img
spot_img

Medicamentul-minune pentru slăbit, propus și guvernelor din Europa

Wegovy se vinde ca pâinea caldă în SUA.

Articole similare

Compana farmaceutică daneză Novo Nordisk îşi propune să convingă guvernele europene să plătească pentru medicamentul său pentru obezitate Wegovy. Este un medicament destinat persoanelor supraponderale sau care au comorbidităţi, a declarat directorul său general, subliniind atât beneficiile medicale, cât şi costurile tratamentului, transmite Reuters.

Comentariile CEO-ului Lars Fruergaard Jorgensen au fost cele mai detaliate de până acum cu privire la strategia producătorului de medicamente de extindere în Europa, unde majoritatea ţărilor au sisteme publice de sănătate.

„În Europa, am urmări să obţinem rambursare pentru acei pacienţi cu cel mai mare IMC, care au comorbidităţi şi, poate, de asemenea, pentru cei mai puţin norocoşi din punct de vedere socio-economic”, a declarat el la un eveniment Reuters Newsmaker, adăugând că astfel de oameni sunt adesea „dintre cei care consumă cel mai mare cost în sistemele de sănătate”.

Wegovy este primul medicament lansat pe piaţă într-o nouă clasă de medicamente extrem de eficiente pentru slăbit.

Luna trecută, Novo a lansat Wegovy în Germania, prima sa mare piaţă europeană. Wegovy este disponibil şi în Norvegia şi Danemarca.
Folosit împreună cu modificările dietei şi exerciţiile fizice, duce la o pierdere medie în greutate de aproximativ 15%.

Medicamentul auto-injectat a transformat evaluarea de piaţă a Novo, ale cărei acţiuni au crescut cu aproximativ 165% de la lansarea Wegovy în SUA, în urmă cu doi ani.

De asemenea, a captat atenţia pacienţilor, a investitorilor şi chiar a celebrităţilor.

La începutul acestei luni, producătorul danez de medicamente şi-a majorat pentru a doua oară previziunile privind profitul şi vânzările pentru întregul an.

Jorgensen a spus că Novo Nordisk, acum a doua cea mai valoroasă din Europa, se află pe un teritoriu neexplorat.

„Aceasta este o situaţie foarte neobişnuită pentru o companie farmaceutică, deoarece, de obicei, atunci când lansaţi medicamente, aveţi o populaţie relativ bine definită pe care o veţi deservi”, a spus Jorgensen.

„Un miliard de pacienți în întreaga lume”

„Avem de-a face cu poate un miliard de pacienţi din întreaga lume”, a spus Jorgensen. El a adăugat că „ar fi nevoie de câţiva ani” până când compania să poată satisface întreaga piaţă.

Analiştii estimează ca piaţa obezităţii ar putea avea o valoare de până la 100 de miliarde de dolari până la sfârşitul deceniului.

Succes uriaș în SUA

De la lansarea sa în iunie 2021, Wegovy a zburat de pe rafturile Statelor Unite, unde mai mult de 40% din populaţie este obeză.
Novo a avut dificultăţi să ţină pasul cu cererea, chiar dacă a adăugat o capacitate de producţie.

Această experienţă, împreună cu lansările ulterioare în Danemarca şi Norvegia, au învăţat compania că este esenţial să lucreze cu autorităţile sanitare pentru a aduce Wegovy la pacienţii care au cea mai mare nevoie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole