spot_img
spot_img
spot_img

Polițele RCA Euroins expiră peste 90 de zile

Dosarele de daună neplătite trebuie trimise Fondului de Garantare a Asiguraților.

Articole similare

Reprezentanții Autorității de Supraveghere Financiară și ai Fondului de Garantare a Asiguraților au explicat cui trebuie să se adreseze șoferii care au polițe RCA la Euroins.

„Polițele de asigurare rămân valabile. Este o opțiune a proprietarului de vehicul, a asiguratului de a denunța această poliță. Dacă dorește să nu mai continue, face o solicitare de denunțare a poliței către societatea Euroins, există acolo, pe site-ul lor, o secțiune dedicată pentru așa ceva și, ulterior trimite către Fondul de Garantare un formular de cerere de restituire a primei de asigurare.

Dacă nu dorește să denunțe din proprie inițiativă polița, trebuie să aibă în vedere că aceste polițe vor înceta de drept în 90 de zile de la deschiderea procedurii de faliment.

Toți cei care au acum un eveniment în care vinovatul de accident este un asigurat al societății Euroins trebuie să se adreseze pentru deschiderea dosarului de daună la Fondul de Garantare.

Toți cei care au dosare de daună deschise la Euroins pentru care încă nu au încasat despăgubirea trebuie să trimită o cerere de plată tot către Fondul de Garantare. Este foarte important ca aceste cereri să fie trimise către fond, să respecte indicațiile pe care noi le furnizăm acolo, facem un apel ca să folosească, pe cât se poate, formularele noastre online”, a declarat Mona Cucu, director general FGA.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole