Acasă Lumea noastră Poliția face angajări din sursă externă. 1.238 posturi la nivel național, 32...

Poliția face angajări din sursă externă. 1.238 posturi la nivel național, 32 în Covasna

Înscrierile pentru posturile de polițiști se fac până la data 6 septembrie.

0

Poliția Română a scos la concurs 1.238 de posturi de agent (923) și ofițer de poliție (68), precum și de personal contractual (247), prin încadrare directă, din sursă externă. În județul Covasna sunt disponibile 32 de posturi.

Din „sursă externă” înseamnă că orice persoană care nu are experiență în domeniu se poate înscrie la acest concurs. Deficitul de personal din MAI a determinat angajarea de persoane care nu au avut de-a face cu ordinea publică sau servicul rutier, dar care pot învăța. De altfel, după ce au fost admiși, noii angajați vor parcurge un curs de inițiere la una dintre școlile de agenți din cadrul MAI (Câmpina, Cluj, Slatina sau Sibiu). Durata acestui curs diferă în funcție de specializare.

Înscrierile pentru posturile de polițiști se fac până la data 6 septembrie 2024, ora 16.00, inclusiv în zilele nelucrătoare.

Posturile scoase la concurs în Covasna

Și Inspectoratul de Poliție Județean Covasna organizează concurs pentru ocuparea unor posturi de agent de poliție și personal contractual.

După cum au transmis pentru covasna45.ro cei din IPJ, „misiunea noastră este să asigurăm un mediu sigur și să intervenim cu promptitudine pentru a menține ordinea publică. Ne bazăm pe profesionalism, integritate și o abordare umană în toate acțiunile noastre”.

Oferta:

  • Oportunitatea de a contribui activ la menținerea siguranței publice și de a face parte dintr-o instituție cu autoritate.
  • Formare și dezvoltare profesională continuă, prin acces la cursuri de pregătire și specializare.
  • Stabilitate și beneficii conform statutului funcționarilor publici și personalului contractual.
  • Mediu de lucru dinamic și echipă solidară, în care integritatea, respectul și devotamentul sunt valori fundamentale.

Posturile disponibile în județul Covasna:

  • 2 posturi vacante de personal contractual la Serviciul Logistic;
  • 3 posturi de personal contractual – referent;
  • 1 post de personal contractual la Serviciul Comunicații și Informatică;
  • 1 post de agent – Serviciul Resurse Umane;
  • 1 post de agent – Secretariat, Documente Clasificate și Arhivă;
  • 1 post de agent – Poliția Municipiului Târgu Secuiesc (Cazier);
  • 2 posturi de agent – Serviciul Comunicații și Informatică;
  • 3 posturi de agent – Serviciul Logistic;
  • 2 posturi de agent – Serviciul Financiar;
  • 11 posturi de agent – specialitatea ordine publică;
  • 1 post de agent – Centrul de Reținere și Arestare Prevenitivă;
  • 1 post de agent – Serviciul Rutier;
  • 1 post de agent – operațiuni speciale;
  • 2 posturi de agent – acțiuni speciale;

Pentru a participa la concurs, dosarul de candidatură, electronic, se depune la adresa de email resurse.umane@cv.politiaromana.ro.

Ghid pentru încadrarea din sursă externă în Poliție

Sindicatele din Poliție au realizat un ghid pentru cei interesați de o carieră în acest sistem:

Verificarea Condițiilor de Participare

Pentru a participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:

  • Să aibă cetățenia română și domiciliul în România
  • Să cunoască limba română, scris și vorbit
  • Să fi promovat examenul de bacalaureat
  • Să aibă capacitate deplină de exercițiu
  • Să fie apți din punct de vedere medical, fizic și psihologic
  • Să aibă minimum 18 ani împliniți
  • Să nu aibă antecedente penale și să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârșirea de infracțiuni
  • Să nu fi fost destituiți dintr-o funcție publică în ultimii 7 ani
  • Să nu fi desfășurat activități de poliție politică
  • Să nu aibă tatuaje pe cap și pe gât
  • Să aibă permis de conducere cat. B

Înscrierea la Concurs

Înscrierea se realizează online, prin trimiterea documentelor necesare la adresa specificată în anunț. Documentele obligatorii includ:

  • Cererea de înscriere
  • Curriculum Vitae (modelul comun european)
  • Copii ale documentelor de studii
  • Copie act identitate
  • Copie carnet de muncă sau alte documente care atestă vechimea în muncă
  • Copie certificat de naștere și, dacă este cazul, copie certificat de căsătorie sau hotărâre judecătorească privind starea civilă
  • Autobiografie scrisă de mână, semnată și datată
  • Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția
  • Fotografie color tip portret (9×12)
  • Adeverință medicală de la medicul de familie
  • Aviz psihologic
  • Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
  • Copie permis de conducere categoria „B”

Verificarea și validarea dosarelor

După depunerea dosarelor, comisia de concurs va verifica corectitudinea întocmirii acestora. Candidații ale căror dosare nu sunt complete sau corect întocmite vor fi informați și li se va oferi posibilitatea de a remedia problemele.

Probă Sportivă – Traseu Aplicativ

Proba de evaluare a performanței fizice are caracter eliminatoriu și constă în parcurgerea unui traseu practic-aplicativ. Candidații trebuie să îndeplinească baremul minim pentru a fi declarați „promovat”.

Proba scrisă

Candidații care trec de proba fizică vor susține un test scris, de tip grilă, care verifică cunoștințele de specialitate. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obțină minimum nota 7,00.

Contestații și departajare

Candidații pot contesta rezultatul obținut la fiecare probă în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor. În cazul unor egalități la nota finală, departajarea se va face printr-un interviu structurat pe subiecte profesionale.

Examinare medicală și evaluare psihologică

Candidații declarați „admis” la proba scrisă vor fi supuși unei examinări medicale și unei evaluări psihologice realizate de structurile de specialitate ale MAI.

Încadrarea și finalizarea procedurii

Candidații care au promovat toate etapele concursului vor fi încadrați în funcția pentru care au aplicat. Aceștia trebuie să depună toate documentele solicitate în original pentru certificarea conformității cu copiile depuse anterior.

Mai multe informații AICI sau la numărul de telefon 0267.307.400, interior 21112.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Exit mobile version